Kriisinhallintakeskus hakee ehdokkaita EUCAP Sahel Niger -operaatiossa avoinna oleviin siviilikriisinhallintatehtäviin.
NI 03 Chief of Staff – Palkkaluokka 8
NI 15 Head of International Coordination Unit– Palkkaluokka 6
Tehtäväkohtainen palkkaluokka perustuu sisäministeriön asetukseen (1388/2018). Tässä ilmoituksessa esitetty palkkaluokka on alustava arvio, joka voi vielä muuttua tarkemmassa määrittelyssä. Palkkaluokka vahvistetaan viimeistään siinä vaiheessa, kun tehtävä on otettava vastaan.
Enimmäispalvelusaika korkean riskin toimialueelle sijoittuvissa tehtävissä on kaksi vuotta. Siviilikriisinhallinnan peruskoulutuksen suorittaminen (ellei hakija ole aiemmin palvellut siviilikriisinhallintalain mukaisessa palvelussuhteessa) katsotaan siviilikriisinhallinnan kenttätehtäviin merkittäväksi eduksi.
Hakijoiden tulee täyttää hakemukset EU:n Goalkeeper -järjestelmässä* ja lisäksi on täytettävä hakemusta täydentävä www-lomake viimeistään määräpäivänä 20.9.2022 klo 9.00. Määräajan jälkeen toimitettuja hakemuksia ei oteta ehdokasasettelussa huomioon. Lisätietoa tehtäviin hakeutumisen yleisistä edellytyksistä ja tarkemmat hakuohjeet verkkosivujemme hakumenettelyosiossa.
Toimittamalla hakemuksensa Kriisinhallintakeskukselle hakija antaa suostumuksensa hakemuksensa välittämiseen EU:n ulkosuhdehallintoon ja operaatioon. Siviilikriisinhallintatehtävään valitusta henkilöstä tehdään tämän suostumuksella turvallisuusselvityslain (726/2014) mukainen perusmuotoinen turvallisuusselvitys.
* HUOM! Mikäli sinulla ei ole vielä luotuna omaa käyttäjätiliä Goalkeeperiin, ota yhteyttä Kriisinhallintakeskukseen hr@cmcfinland.fi mahdollisimman nopeasti käyttäjätilin luomiseksi. Tämä on edellytys hakeutumiselle ja tulee hoitaa virka-ajan puitteissa.